מנהל/ת מותג – איך לחשוב על רעיונות יוצאי דופן למותג שאת/ה מנהל/ת?

היי, לנהל מותג זה לא פשוט... אנחנו לגמרי מכירים את הימים האלה שממש מאתגר למצוא בהם רעיונות חדשים, מקוריים ומיוחדים. אז במיוחד בשביל מנהלי המותג שביניכם, ריכזנו את הדרכים האהובות עלינו למציאת השראות ורעיונות. כל הפרטים בכתבה! >>>

בינה מלאכותית – תנו לה לעבוד בשבילכם 

בשנים האחרונות השימוש בכלי הבינה המלאכותית צבר תאוצה, מה שהפך אותם לנגישים לשימוש. הרבה מהם חינמיים ופשוטים להפעלה. לגבי חלקם האחר תוכלו למצוא מדריכים ברחבי האינטרנט! אלו הם השניים הפייבוריטים שלנו למציאת רעיונות…

Chat GPT

מה שמדהים בכלי הזה, הוא שאפשר לשאול אותו כל שאלה שרק תרצו ובעזרת בינה מלאכותית תקבלו תשובה ייחודית. מגוון התשובות שלו הוא עשיר ביותר ולמעשה תקבלו תשובה שונה לאותה שאלה בכל פעם. בקשו ממנו למצוא עבורכם רעיונות, למנות מאפיינים של התחום בו אתם זקוקים להשראה או אפילו לכתוב עבורכם קופי – למעשה, אתם יכולים לשאול כל מה שעולה על רוחכם ויעזור לכם למצוא את הרעיון המושלם!

Dall-E

בהמשך לכלי הקודם שהצענו בגזרת הבינה המלאכותית, קבלו את הכלי שיכול לייצר כל תמונה שרק תרצו באמצעות הזנה של מילות מפתח! מחפשים רעיון לויז׳ואל שישלים את הפרסום שלכם? רוצים שהוא יהיה מצחיק, ריאליסטי או אולי ציורי? בקשו מ- Dall E והוא כבר ידאג לכם לאופציות מקוריות שאין לאף אחד, או לאימג׳ים שאתם חפצים בהם. 

Pintrest

כל רעיון יפה יכול לעבור שינוי כדי שיתאים למותג שלכם! מקור השראה קלאסי, בייחוד לרעיונות מהעולם האסתטי – תוכלו למצוא בפינטרסט. מצאו השראה שאהבתם וקשרו אל המותג שלכם – בין אם רעיונית, עיצובית ואפילו טקסטואלית לפוסטים, ויז׳ואלים או ניוזלטרים ודיוורים שונים, כמו גם למהלכים אסטרטגיים או קמפניאלים. 

Viral trends

מכירים את זה שדפדפתם בפיד ונדלקתם על איזה טרנד שממש אהבתם? האלגוריתם רודף אחריכם עם עוד גרסאות, אתם לא מפסיקים לזמזם את השיר ואפילו לחפש לרכוש את המוצרים המופיעים או לסגור לעצמיכם בילויים וחוויות דומות בעקבותיו. אז… כזה בדיוק! עכשיו נשאר רק להלביש אותו על המותג שלכם ולהצטרף לטרנד! אמרנו כבר שכל רעיון יפה יכול לעבור שינוי ולהתאים את עצמו למותג שלכם?

מתחרים 

טיפ ישן וטוב, הוא כמובן להיכנס לעמודים של המתחרים שלכם – בעיקר לאלו של המוצלחים ביותר מבניהם ולהסתכל לאילו כיוונים הם פונים עם התוכן שלהם. אפשר להיעזר באפשרות בעמוד הפייסבוק של Page transparency > ad library ובאמצעותה לראות ממש אילו פרסומים שלהם רצים כרגע בממומן. כמובן מומלץ להציץ להם בפיד ולראות אילו פוסטים זוכים להיענות הרבה ביותר – לקחת השראה בלבד ולא להעתיק, כמו גם ללמוד מה לא לעשות – מה פחות עבד להם ואף גרר תגובות שליליות. התמקדו בבחינה שלכם גם בקופי וגם בויז׳אל ונסו להבין מה הם האלמנטים הבולטים בהם תוכלו להשתמש בשפה של המותג שלכם כמובן. ועוד דבר: צאו מהקופסה ומגבולות הגזרה – אל תשכחו כמובן לעקוב אחרי פעילות של מותגים דומים מהעולם ולא רק של כאלו מקומיים! 

תיבת המייל שלכם

הטיפ הבא יכניס אתכם להלם של ״איך לא חשבנו על זה קודם?״. מי שאמר שההשראה הבאה שלכם נמצאת ממש מתחת לאף, צדק! דפדפו בתיבת הדואר שלכם בסקשן ״קידומי מכירות״, בו תוכלו לבחור את הדיוורים המועדפים עליכם. בחנו דיוורים שמשכו במיוחד את תשומת לבכם ואף שביצעתם רכישה באמצעותם וחישבו מהם האלמנטים שמשכו אתכם? 

FreePik

טיפ למעצבים מביניכם: אם אתם תקועים מבחינה עיצובית, אז יש טמפלטים מהממים במאגר התמונות פריפיק. חפשו עיצוב שעונה על  הצורך שלכם והלבישו עליו את המסרים, התמונות והטקסטים שהתבקשתם לשלב בבריף שקיבלתם!

פודקאסטים 

לאלו מבינכם שמעבירים זמן על הכביש או סתם אוהבים להאזין: יש מגוון של פודקאסטים מהממים בתחומי השיווק. המקצוענים של שקנאי ממליצים בחום להקשיב להם בדרך למשרד או בזמנכם הפנוי! קבלו את הרשימה המובילה שלנו:

  • קבלו השראה לקמפיינים הדיגיטליים שלכם בשיווקאסט של סיני גז, שמארח בכל פעם מומחה אחר בתחום השיווק. https://open.spotify.com/show/74PIVyH0fuUzRj3KADkbWE 
  • יאן יאנקו הוא יועץ ומרצה לאסטרטגיית שיווק בעידן הדיגיטלי. הפודקאסט שלו (וגם הבלוג) יסייעו לכם לנהל את השיווק הדיגיטלי שלכם באמצעות פעולות טקטיות. https://open.spotify.com/episode/0LssaDGY4LcJn3MYoAiqwY 
  • פודקאסט מומלץ במיוחד בנושאי שיווק בהסתכלות רחבה יותר הוא של שלומי לחנה, יועץ אסטרטגי ושיווקי. קבלו מידע פרקטי מעודד השראה שיעזור לכם בחיים השיווקיים שלכם! https://theparliamentofmarketing.podbean.com/ 
  • מנהלי שיווק מצייצים מציעים פודקאסטים בנושאים מגוונים בתחום השיווק, בהם מתארחים מקצוענים רבים מהתחום. https://shivuk.me/on-the-go 

בלוגים

דפדפו בבלוגים מהתחום וגלו טיפים, השראות ורעיונות. תמיד יש מה ללמוד ממומחים אחרים – חבקו את הידע שלהם בשתי ידיים ואמצו את מה שאהבתם, או תנו לו פירוש משלכם. 

יש לכם עוד דרכים ומקומות למצוא בהם השראה? ספרו

Mcc
Mcc

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

פוסטים אחרונים

נהנתם לקרוא?

הצטרפו לרשימת התפוצה שלנו ותקבלו עדכון כל פעם שעולה פוסט חדש לבלוג.

ניהול קמפיינים ממומנים שיגדילו את מחזור המכירות והרווחיות של העסק שלך!

דילוג לתוכן