שיווק באסמסים – איך זה עובד?

שיווק באמצעות sms היא דרך נהדרת להשיג תוצאות יפות ולכבוש יעדי שיווק. אפשר להגיע לתוצאה של 98% צפיות בהודעות השיווקיות, אם עושים זאת נכון, כמובן. אל תטעו – שיווק באמצעות הודעות sms הוא לא קיצור דרך, אבל בהחלט אפשר לקטוף פירות מתוקים! צוות המומחים של המערכת דאג לרכז עבורכם 5 צעדים מנצחים, שיעזרו לכם לעשות את זה נכון, ולהגדיל את רשימת התפוצה ל-sms של העסק שלכם.
1. שלחו הודעות לאחר הסכמה בלבד
מבחינת החוק, אין לשלוח הודעות sms ללא קבלת אישור קודם לכן מהלקוח. דאגו לוודא כי הלקוח אישר שליחה של דיוור פרסומי, והבטיחו לספק לו ערך בדיוורים שלכם! בין אם מבצעים משתלמים או הנחות בלעדיות, ובין אם עדכונים וטיפים הקשורים במוצר שלכם ובעולמו – הפכו את הדיוורים לעסקה המשתלמת גם עבור הלקוח. שימו לב כי אתם עומדים בחוק ושולחים את ההודעות במסגרת השעות המותרות על פי זמן מקומי, ושההודעות ברורות וכוללות את שם החברה שלכם.

2. פרטו מראש מה אתם מתכוונים לשלוח

אם תעשו את זה נכון – תוכלו להימנע לא רק מאחוז גבוה של הסרה מרשימת התפוצה, אלא גם תוכלו ליהנות מאחוז המרה גבוה! הבטיחו ללקוחות לקבל ערך בדיוורים שלכם (ב-sms ובכלל) וקיימו את הבטחתכם. ניתן לבדוק באמצעות סקרים קצרים את העדפותיהם של הלקוחות מראש, וכמובן שבשורת ההסכמה לקבלת דיוור יש לפרט את אופי ההודעות שיתקבלו בצורה אטרקטיבית – ולעמוד בכך.

3. צרו קמפיינים שונים עבור כל סגמנט לקוחות

התמקדו עבור כל סוג לקוחות בפרסומים המועדפים עליו. הלקוחות שלכם יעדיפו לקבל את הפרסומים והמסרים שלכם לפי אופן ההתנהגות שלהם, למשל אלו המתלבטים לגבי רכישה (הוסיפו לסל ולא רכשו) ישמחו לקבל דיוור מותאם לכך, ואלו שכבר רכשו ישמחו לקדם קידום מכירות התואם את טעמם על פי הרכישה שיבצעו. לדוגמה, שילבנו הודעות sms בנוסף להודעת המייל באוטומציית נטישת הסל אצל אחד מלקוחותינו – פעולה שהביאה לתוצאות יפות. 

 בנוסף, ניתן גם לפלח את אלו שאינם נוטים לפתוח פרסומים, ועבורם לשלוח פרסומים בעלי כותרות שידברו אליהם. שאלו כל לקוח במעמד מסירת מספר הטלפון שלו, איפה הוא מעדיף לקבל את הדיוורים ובאילו נושאים. אם אתם פוגשים את לקוחותיכם במעמד פרונטלי, בנקודת מכירה פיסית – במעמד החשבון יהיה נהדר להציע את ההרשמה לרשימת התפוצה שלכם – הלקוחות יוכלו להתייעץ עם הצוות ולהבין במה זה כרוך. מומלץ להקים עמדות לאיסוף פרטי יצירת קשר באירועים מיוחדים.

4. הציעו משהו שווה בתמורה להצטרפות לרשימות שלכם

דאגו להציע הנחה חד פעמית, הטבה אטרקטיבית או דיוורים יוצאי דופן עבור הנרשמים לרשימת התפוצה שלכם. לקוחות לא ירשמו ללא סיבה טובה ומעניינת! אם תוסיפו הצעת אקסלוסיביות עבור הלקוחות הנרשמים המספקת להם גישה מוקדמת למכירות מוקדמות ומבצעים ייחודיים כגון משלוחים בחינם והטבות יום הולדת, תוכלו לשפר באמצעות כך את נאמנות הלקוחות שלכם, ולשמור אותם קרוב-קרוב.

במידה ואין לכם מסלול vip או מועדון לקוחות, פתחו מסלול VIP עם הצעות מיוחדות לנרשמים והציעו דילים אקסלוסיביים לנרשמים לרשימה המובחרת שלכם. זה יהפוך את ההרשמה לרשימות שלכם לדבר נחשק ומחבר, שאנשים ירצו להיות חלק ממנו. שלחו הטבות מיוחדות ללקוחות הרשומים המתלבטים אם לסיים רכישה, ובכך תחזקו את נאמנותם.

5. שלבו ערוצי פרסום נוספים

הודעות sms יכולות לשרת אתכם מצוין למטרות שיווקיות מסוימות, אך מגבלת האורך בהודעות לא תספיק לכל מטרה פרסומית לה אתם זקוקים. לכן, אל תפרסמו בלבד בהודעות sms, אלא שלבו פרסום בניוזלטרים, אתרים, גוגל, רשתות חברתיות ועוד. זכרו כי לכל ערוץ פרסום יש תנאים שונים, ולכל ערוץ בו נדרשת הסכמה יש לקבל הסכמה נפרדת לדיוור.

Mcc
Mcc

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

פוסטים אחרונים

נהנתם לקרוא?

הצטרפו לרשימת התפוצה שלנו ותקבלו עדכון כל פעם שעולה פוסט חדש לבלוג.

ניהול קמפיינים ממומנים שיגדילו את מחזור המכירות והרווחיות של העסק שלך!

דילוג לתוכן