קצת יותר בהרחבה על ה"איך" ו"מה" שאנחנו עושים יום יום

  • פרסום ממומן

  • קידום ממומן בגוגל

  • פרסום ממומן בפייסבוק

  • פרסום פרוגרמטי

  • שיפור יחסי המרה CRO

  • קניית מדיה

  • פרסום בטאבולה

  • פרסום באאוטבריין

  • פרסום ממומן בטוויטר

  • פרסום ממומן בטיקטוק

  • ניהול רשתות חברתיות

  • קידום אורגני

  • בקרת מדיה

  • מרקטינג אוטומיישן

  • אימייל מרקטינג

קודם כל:

תשתיות ומעקבים

נניח שיש לך קונדטוריה (ממ… יכול להיות שאנחנו רעבים), האם יכול לקרות מצב בו הסחורה שלך נמצאת בביתך, הקופה במיאמי והדואר מגיע לעבודה של אמא? סביר להניח שלא, האידאל הוא שהכל יהיה מסונכרן במקום אחד על מנת לשמור על הסדר. כך בדיוק רצוי להתנהל עם הנכסים הדיגיטליים.

בעזרת בנייה נכונה של תשתיות ומעקבים של גוגל, פייסבוק ואינסטגרם – השליטה בידיים שלך. בכל רגע נתון יש לך את האופציה לבדוק מה מצב הנכסים שלך, מה בדיוק קורה שם ואיך ניתן להתקדם בצעד נוסף לעבר ההצלחה.

אחר כך:

תוכנית פעולה לדיגיטל

על מנת להגדיר את האסטרטגיה הנכונה ביותר עבור העסק שלך, יש צורך בניתוח של מה קרה עד עכשיו – פה אנחנו נכנסים לתמונה. בעזרת ניתוח מעמיק ושקוף מולך בו ננתח בצורה קפדנית את המצב, נוכל להתקדם לבניית תוכנית פעולה.

אנחנו שואפים לייצר עבורך אסטרטגיה נכונה ומדוייקת שתביא את העסק שלך לגבהים שעוד לא הכרת ותכלול את מדדי ההצלחה של העסק שלך, קהל המטרה, אפיקי הפרסום המתאימים לו וכמובן שניישם את כל זה בפעילות הדיגיטלית.

ואז, מתחילים:

ניהול קמפיינים ממומנים

איקומרס

כשמדובר באתרי סחר, נרצה להגדיר את קהלי המטרה שלך, להבין את מסע הלקוח ואת רמת המעורבות שלו ברכישה, ולצד זאת להגדיר עלויות מקסימליות לפעולות מפתח כגון הרשמה לרשימת תפוצה, הוספות לסל ורכישות, כך שנוכל למקסם את הביצועים הממומנים.

על מנת לחזק את הנוכחות ובהתאם לכך את שיעור ההמרה, נבצע פעולות שיווק ישיר לקהלים חדשים עם הצעת מכר איכותית, הורדת חסמים בפנייה חוזרת וטרגוט מחדש עם מסר מרענן שיניע לפעולה.

לידים

לידים – פניות מלקוחות. על מנת לייצר לידים איכותיים וחמים שמעוניינים בשירות או במוצר שלך – וכמה שיותר, נרצה להבין למי אנחנו פונים, מה מסע הרכישה שהלקוח עובר ולצד זה לנתח את שיעורי והסכום של סגירת עסקה ההיסטוריים של העסק – כך נוכל להיות תמיד עם האצבע על הדופק.

בעזרת הצעת מכר רלוונטית ואיכותית, הורדת חסמים שעלולים להופיע אצל הלקוח וטרגוט נכון נניע אותו לפעולה – קאצ'ינג!

מעורבות וחשיפה

אם אתה לא שם, אתה לא קיים – פייסבוק ואינסטגרם הן פלטפורמות קריטיות עבור העסק שלך בימינו. חשיפה ומודעות לעסק במקביל למעורבות הגולשים היא זו שתשים אותו על המפה. 

בעזרת תכנון של תמהיל תוכן מעניין ומרגש, נגיע לכל אלו שעוד לא מכירים את העסק שלך ונשאר רלוונטיים גם לאלו שכבר הכירו.

מבט חטוף אל חלק מהיכולות

נקודות חזקות

ההסתכלות הרחבה והעדכנית על הזירה הדיגיטלית, היא זאת שמאפשרת לנו להיות גמישים ולנהל קמפיינים בכל זירה דיגיטלית הרלוונטית לעסק שלך וללקוחות שלך.

פרסום ממומן בגוגל
96%
פרסום ממומן בפייסבוק ואינסטגרם
99%
קידום אורגני
92%
נייטיב (טאבולה/אאוטבריין)
95%

ובאופן שוטף

דיווח ושקיפות

שקיפות היא ערך עליון עבורינו ואין מצב שניתן לך להישאר מאחור! בעזרת מבנה עבודה מאורגן, דו"חות מסודרים ואפיון משימות שוטף וברור אנחנו שומרים על הערך החשוב הזה. בסופו של דבר, כפי שכבר ציינו – השליטה בידיים שלך.

כשיש שקיפות ודיווח מסודר, ישנה הבנה בין הצדדים ואין מקום לטעויות או אכזבה, כך נשארים עם הידיים על ההגה… והיי, אנחנו מבטיחים שאנחנו נוהגים ממש טוב, רובנו עברו טסט ראשון 😉 

אופטימזציה ושיפור יחס המרה

אנחנו מאמינים שתמיד יש מקום לשיפור ולכן תמיד נשאף גבוה יותר ויותר. אופטימיזציה ושיפור יחסי המרה הם עניין שבשגרה – לזהות מה עובד טוב ולהגביר אותו, ולדעת לשים את האצבע על מה שפחות עובד ולשפר אותו.

בעזרת אופטימיזציה נכונה אפשר להפוך את הלימונים ללימונדה, ולא סתם לימונדה – אחת טעימה במיוחד. במילים אחרות – הגדיל מכירות באתר האיקומרס שלך.

שיווק דיגיטלי מותאם אישית

במציאות שבה כל עסק צריך לספר סיפור מיוחד משלו, כזה שיגרום ללקוחות להתאהב, מתבקש שהאסטרטגיה תהיה כזו גם כן, ותעמוד בקנה אחד עם המטרות העסקיות עצמן. 

ביחד נגדיר את קהל היעד והמסע שלהם עד לרכישה, נבחר את אפיקי הפרסום שנרצה להופיע בהם, נתכנן כמה כסף נוציא על הפרסום, נפצח את הקריאייטיב ונבין כיצד נמדוד את ההצלחה של תוכנית הפעולה.

רוצה להביא את העסק שלך לגבהים חדשים?

אנחנו מחכים להכיר אותך!