למה כדאי להתחיל לקדם בטיקטוק? כן, גם למבוגרים!

אם חשבתם שהטיקטוק היא פלטפורמה לילדים בלבד, אתם טועים! זאת אומרת, אולי פעם זה היה נכון, וקשה היה למצוא שם משתמשים מעל גיל 20 – בעבר הפלטפורמה שימשה בעיקר להעלאת סרטוני ריקודים וליפסינג. אבל, מסתבר שבשנים האחרונות הטיקטוק כבר ממש לא נחלתם של צעירים בלבד! 40% מהמשתמשים בטיקטוק הם מעל גיל 30 – כן, יותר מחצי מהמשתמשים באפליקציה הם אנשים בוגרים. צוות המערכת ריכז עבורכם 3 סיבות מצוינות – למה שווה לך להשקיע בקידום בטיקטוק!

1. קהל מבוגר ממיר יותר

אנשים בוגרים הם בעלי פוטנציאל גבוה יותר לבצע רכישה ובעצם לממש את מטרת מאמצי השיווק שלכם. לפי הסטטיסטיקות, קהל ההורים בטיקטוק מתעניין בנושאים שונים ומגוונים ואוהב לעסוק (ולרכוש) מוצרים ואביזרים לבית, חטיפים ומוצרי צריכה למיניהם, ומתעניין גם בתכנים בנושא עסקים, מכוניות, ועוד. יש אפילו האשטגים שטיקטוק דיווחו שהם ״האשטגי הורים״ – כאלה שהורים מרבים להשתמש בהם, לדוגמה:  #family, #familytime, #parenting, והם זוכים לביליוני צפיות.

2. ילדי דור ה-x נעזרים בהחלטות על רכישות בהורים שלהם

מסתבר שטרם ביצוע רכישה, 31% מילדי הטיקטוק של דור ה-x, מתייעצים, מתלבטים ודנים עם הוריהם על הרכישה. שיווק ברשת החברתית בה גם ההורים נמצאים, יכול לחזק ולשפר את תדמית המותג גם בקרב ההורים המייעצים, ולסייע בחיזוק המכירות וההמרות כאשר מדובר במכירה לקהל צעיר, שכאמור, יותר קשה להמיר לרכישה מאשר קהל בוגר.

3. שיווק בטיקטוק יעזור לך להשיג מידע איכותי על הלקוחות שלך

בזכות השקת הרשת החברתית את הפלטפטורמה של ״טיקטוק אינסייטס״ (תובנות טיקטוק), תוכלו לאסוף ולסנן מידע איכותי אודות המשתמשים שלכם, כגון העדפותיו והתנהגותו המסווגים לפי מיקום, לפי קהל ספציפי או תעשייה/תחום ספיציפי, חגים ואירועים מיוחדים לאורך השנה, או פשוט לסנן ולסווג התנהגות באופן שנתי. נכון להיום, נהיה קשה מאוד לטרגט קהל ולהשיג דאטה איכותית בגלל רגולציות שונות בנושא פרטיות וכן כי הגישות בנושא ממשיכות להשתנות. המידע הנאסף יסייע לך לתכנן קמפיינים והשקה של קמפיינים – כי להכיר את הצרכנים שלך מקרוב זה לגמרי פרייסלס!

 בנוסף, ניתן גם לפלח את אלו שאינם נוטים לפתוח פרסומים, ועבורם לשלוח פרסומים בעלי כותרות שידברו אליהם. שאלו כל לקוח במעמד מסירת מספר הטלפון שלו, איפה הוא מעדיף לקבל את הדיוורים ובאילו נושאים. אם אתם פוגשים את לקוחותיכם במעמד פרונטלי, בנקודת מכירה פיסית – במעמד החשבון יהיה נהדר להציע את ההרשמה לרשימת התפוצה שלכם – הלקוחות יוכלו להתייעץ עם הצוות ולהבין במה זה כרוך. מומלץ להקים עמדות לאיסוף פרטי יצירת קשר באירועים מיוחדים.

4. עלויות פרסום משתלמות ביותר ביחס לפלטפורמות האחרות

סכומי הפרסום אשר נדרשים להשקעה בטיקטוק הם זולים בכ-300% מאשר בפלטפורמות המתחרות! פוטנציאל החשיפה שתוכל לקבל יכולה להגיע לפי 2-3 מאשר בפלטפורמות אחרות. עובדה זו תאפשר לך לפרסם בכמויות שיחדירו וישאירו אותך בתודעה. הטיפ שלנו: עסקים שיתחילו כבר עכשיו לבסס את הקהילה שלהם בטיקטוק ולייצר קשר חזק של מעורבות עם העוקבים שלהם, ישארו בפרונט ועם גדילתה של הפלטפורמה, ירוויחו מזה בגדול!

5. טיקטוק עוזרת לכם לדעת מה עובד יותר טוב

כל עוד הפרסומים שלך מותאמים לפלטפורמה – כלומר, סרטוני וידאו אותנטיים וטרנדיים, פוטנציאל ההצלחה של הפרסומים הוא גבוה ביותר. המערכת מציעה מגוון פיצ׳רים המאפשרים לזהות את הטרנדים החמים ולמיין את רמת ההצלחה של סרטונים שונים לפי לייקים, תגובות ועוד פרמטרים רבים לבחירתך.

יתרון בולט נוסף הוא המספרים הגדולים של המשתמשים באפליקציה. ניתן להעלות את הסרטונים באופן אורגני, ובשל היכולת להגיע למספר משתמשים גבוה יותר מבמקומות אחרים – אפשר לדעת באופן ממשי יותר מה עובד הכי טוב ולקדם את הפרסום  המוצלח ביותר.

6. אפשרויות עריכה פנימיות – וגם כאן טיקטוק עוזרת לפלח מה מוצלח יותר

באף פלטפורמה חברתית אחרת לא נתקלנו באפשרות לעריכה פנימית, ועוד כזו נרחבת, של הפרסומים. כולל סאונדס, המלצות לעיצוב ולטרנדים אפשריים – וכן, גם כאן ניתן לפלח לפי ויראליות ולקבל המלצות מהפלטפורמה עצמה. לזקוקים להשראה חזקה: הפלטפורמה אפילו מפרסמת מיהם המשתמשים המייצרים את המעורבות הגבוהה ביותר!

7. הפרסומים בטיקטוק ידידותיים ביותר ובכך אמינים יותר

נכון, כבר אמרנו שהפרסומים צריכים להיות ידידותיים ומותאמים לפלטפורמה, אבל גילינו שזה גם לא קשה בכלל בזכות המידע הנרחב שטיקטוק מספקת למפרסמים. בנוסף לכך, כדאי לדעת שהפלטפורמה מציעה גם מגוון של פיצ׳רים נוחים ואהובים שאנחנו מכירים מפלטפורמות אחרות – כדוגמת מיני-חנות ותצוגת קטלוג, שמאפשרות למשתמש להציץ מתוך הטיקטוק בעוד טעימה מהקולקציה או החנות שלך מבלי לצאת עדיין אל האתר.

בקיצור, תובנת צוות המערכת: מי שלא מפרסם בטיקטוק – מפספס! גם קהל מסיבי, וגם דאטה איכותית אודות הלקוחות וגם טיקטוק יד ביד איתכם בדרך להצלחת הפרסום. אפשר לפרסם בטיקטוק הכל – גם לילדים וגם לקהל בוגר יותר – וזה רלוונטי לכולם! פרסום בטיקטוק יספק לכם הזדמנות נהדרת להגיע לקהל היעד שלכם בדרך פרסונלית ואישית, וגם קז׳ואלית וקלילה – וכמובן שגם להניב תפוקות יפות למאמצי השיווק שלכם, בהתאמה

Mcc
Mcc

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

פוסטים אחרונים

נהנתם לקרוא?

הצטרפו לרשימת התפוצה שלנו ותקבלו עדכון כל פעם שעולה פוסט חדש לבלוג.

ניהול קמפיינים ממומנים שיגדילו את מחזור המכירות והרווחיות של העסק שלך!

דילוג לתוכן